sobota, 3 września 2011

Backpacks.

Witajcie :)! Jak tam w szkole? U mnie na razie luzy, nie zadali nam nic na weekend, ale w przyszłym tyg - nie ma co się czarować, na pewno zacznie się ciężka praca. Właśnie, jeśli chodzi o weekend to nawet się nie cieszę że go mamy bo w szkole tyle się dzieje, na lekcjach jak zwykle masa śmiechu, a na dodatek pewna osoba sprawia że jestem mega szczęśliwa :) Także już czekam z niecierpliwością na poniedziałek. Dzisiaj jak dostanę kasę od taty (nie jestem na 100 % pewna czy tak będzie) to jadę z siostrą do miasta kupić sobie ciuchy do szkoły, bo jak wspomniałam w poprzedniej notce w mojej szafie panują pustki. Po południu może wyciągnę przyjaciółkę na spacer, chciałabym z nią pogadać o pewnej o sobie tylko nie wiem jak sie za to zabrac.. Ech no dobra. Żeby notka nie była nudna, dodaję fotki plecaków, które mi sie spodobały. Enjoy!






Ech, coś ostatnio brak mi czasu na komentowanie waszych blogów.. Wybaczcie mi to, w wolnej chwili sie za to zabiorę :(

14 komentarzy:

  1. torby fajne! :D
    mi też nic nie zadali, ogólnie tego piątku nie wspominam miło, ale ogólnie w miarę było. Dzisiaj pospałam do 10 i nadal czuję wakacje. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne plecaki. Wiesz, gdzie je można dostać? ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jest jeszcze , aż tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne plecaki , mi najbardziej podoba się ten przed ostatni. :P
    pozdrawiam. ;* ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super!:) ta torba-rewelacja
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post,mam nadzieje,ze znajdziesz cza by do mnie wpasc;]

    OdpowiedzUsuń
  6. z pacman'em i hallo kitty , haha <3

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ta pierwsza torba <3.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te z kwiatkami są serio wymarzone <3

    http://ameliawyrwass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń